Jobb & träning

Torsdag, 1 november. Två veckor kvar till Twilight, part 2. M och jag som tkt det var så långt kvar, nu har det snart gått ett år sedan vi såg första delen. Får se om det blir bio här eller i Spanien men se den det är ett måste. 

Vaknade "sent" idag 7.28 gick upp la mobilen på bordet och skulle börja med frukosten eftersom jag va grymt hungrig. Kände mig redo för tennis träning och mer hann jag inte tänka innan jag hörde mobilen ringa och såg numret från Norrgården. Svarade och de undrade om jag kunde hoppa in och jobba och det säger man ju inte nej till.

Några minuter senare var jag där, hur trött och seg som helst men efter en god frukost var jag redo för bus och lek. Lång dag, 16.30 var det slut och då var jag trött kan jag lova er. Inte van att hålla igång och jobba så mkt men vad skönt det är när man kommer hem och känner att man gjort något vettigt. Fler dagar som denna tack! 

Tur jag har några fler dagar att jobba inplanerade. Nu ska jag bara ta tag i massa andra grejer som jag hela tiden skjuter framåt. Varför egentligen? Hur svårt är det att ringa några samtal liksom? Men men så är det. 

Nu har jag gåband, balansplatta och gjort lite mer plats på altanen och kallar det numera för mitt träningsrum. Dagarna då det regnar/snöar mkt och verkligen inte känner för att gå ut går jag ut på altanen bara och svettas loss. Det ser jag fram emot! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0