Körkort

Frukosten hos mormor var supergod :) Efter den var jag mätt och redo för lite körkortsplugg, så satt på körskolan i nästan två timmar. Klarade fas A och testade även på fas B och fick inte så många fel där heller. Gick sedan upp på kontoret och bokade körtider så nu jävlar är det på G och jag ha några tider framför mig. 

Nu är det alltså skitsamma om det är massa snö och grejer, ut och kör och va glad ;) Körde sedan med farfar och det gick bra och idag tkt jag det var himla kul :) 

Kom precis hem och har varit borta hela dagen, nu ska jag tända upp i brasan, sätta mig och kolla igenom lite frågor och greja lite med olika saker jag styr med. Om några timmar kommer brudarna och hämtar mig då är det myskväll på hög nivå som gäller! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0