Ny vecka

Måndag, och ny vecka! Började denna med en morgonpromenad med Conny. höll bara på att halka två ggr men herrejösses vad svårt det är att gå på is, har glömt bort hur man gör?! haha. 

När jag kom hem var det frukost och fixning inför jobbet, innan det traskade jag ner till körskolan där jag mötte Julia. Vi satt och pluggade teori och hon var snäll och väntade på mig och kontrollerade så jag valde rätt alternativ och hjälpt mig även ibland att förklara varför det var rätt och inte det typ. 

Klarade alltså fas B och C idag så nu är det en fas kvar som jag ska försöka testa på och se vad det är för typ av frågor någon gång i veckan. Än så länge är jag ledig imorn, så får se om det ringer någon eller inte.

Nu är jag iaf hemkommen från jobbet, ska plugga lite innan jag ska käka mat och dra mig ner mot Anki för lite hjälp med att skriva spanskt cv. 

Ha en bra kväl! 


Behöver jag säga att jag saknar sol & värme? Antar att ni fattar det. En bild från Cypern 2010 iaf!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0