Perfect home party

och nästan en 1000 lapp fattigare men många fina saker rikare :) Fanns hur mkt fint som helst och ville köpa massa saker men men det funkar ju inte. En servis föll jag för direkt och satt länge och verkligen funderade på vad jag skulle beställa idag, de andra får jag ta någon annan gång. 

Frukostskålar, tre skålar och äggkoppar beställde jag och får hem nästa vecka tror jag det var! :) Ska bli så nice! Kommer nog va värdinna någon gång i vår tror jag :) Kul och så lite andra som kan komma då också.

Blev först bjudna på mat hos pappa och Helene i Gullringen, gotteligottgott :) Lite jobb i morse också och de gick även det bra.

Nu sitter jag och kollar Berg flyttar in och sedan kryper jag ner i sängen för att va pigg imornbitti när det vankas körlektion. Undra hur det kommer att gå, spännnande! 

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0