Solen i ögonen

Torsdag och jobbade bara till halv tolv. Var ute sista timme med solen i ögonen och som värmde härligt! Saknar solen!! Ganska så skönt faktiskt, har hunnit med lite här hemma med efter det. Sitter ner för första gången nu idag. Skönt! Tvättat två maskiner, städat och nu lagar jag mat, Helene är här och snart kommer även pappa då ska vi äta.

Har bara ätit frukost idag så är grymt hungrig kan jag lova er. Tur för mig då att jag gjort spaghettilasagne med kyckling :) Mumsigt värre!! 

Sedan åker vi och handlar lite också för nu skriker kylskåpet tomt igen ;)

En jobbdag kvar 9-15 sedan får jag träffa min underbara vän som kommer hit från Enköping för att spendera helgen här :) Kan inte va gladare och kan inte bli en bättre helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0