Tisdag

Tisdagens jobb har rullat på bra som vanligt och imorn är min lediga dag men den var inte fri länge, hann bara säga att jag var ledig imorn så blev jag uppbokad på annan avdelning. Idag har jag iaf varit på bio och teater med två av killarna på förskolan och då gick förmiddagen.

Efter det var det fotbollsträning som gällde, helt okej, det tråkiga är att man kommer hem och har duschat och ätit så jäkla sent och då måste man se till att bli trött, vilket inte är lätt. Men bara lägga sig i sängen och se till att somna för imorn är en ny dag med ännu mera jobb.

Nehe, jag ska släcka ner och krypa ner i sängen i mitt rum i källaren och sova. Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0