Vart är motivationen??

Söndag och denna helgen har gått hur fort som helst men också varit hur lugn och skön som helst. Hur kul som helst med Ida på besök! Vi har kollat alla twilightfilmerna och sista såg vi på bio igår kväll. Grymt bra :) Tråkigt att det är slut nu dock. 

Vi har svullat i godsaker och så fort vi inte vet vad vi ska prata om pratar vi mat. Det är typiskt men så är de när två matälskare umgås! ;) Kanonhelg har det iaf varit. Har suttit soffan större delen och det har varit så skönt att få lugna ner sig eftersom jag varit lite stressad nu i två veckor. Detta behövde jag verkligen! 

Imorse bakade vi pepparkakor innan hon begav sig hemåt, får se när vi ses nästa gång. Efter det fixade jag lite innan jag gick till faster för kalas. Nu sitter jag och väntar på att kl ska gå så jag kan gå bort till idrottshallen och träna lite fotboll. 

Något som jag absolut inte känner mig sugen på, vart har min motivation till träning tagit vägen?? Jag älskar ju att träna, men varför känner jag jämt innan träningen att jobbigt att byta om och åka/gå till träningen. Det tar max 3 minuter att gå om ens det liksom. Jag fattar inte men så är det iaf!!

När jag väl är där är det ju inget men att ta sig dit och orka, speciellt när man känner sig slö, jag har blivit så grymt lat sedan jag kom hem från Spanien men nu ska jag försöka ändra på det.

Betyder detta att jag måste gå upp ännu tidigre på mornarna för att hinna med att gå en sväng på gåbandet innan så får de fan bli så för nu jävlar, stenhårda tag!! 



Träning sedan hem och glo solsidan och dricka te! Ha en fortsatt bra söndagkväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0