Vart tar vägen vägen??

Jobbat 8.30-15.45, en dag som gått fort och det har varit skönt att va ute då det inte var ett dugg kallt. Det tycker jag om! :) När jag slutade gick jag förbi farmor och farfar för att kolla om de ville köpa julkalender som vi ska sälja med fotbollen och de ville de ju såklart :)

Åt även lite mat och sedan åkte farfar och jag ut till pappa och Helene i Gullringen för att lämna en cykel och hämta två till och vi åkte småvägar dit, Rumskulla, Ydrefors tror jag det hette och sedan över Åhl och Snokebo hem. Vi åkte lite efter fyra och var hemma runt halv sju igen, jag har kört hela vägen och det var varit KOLSVART men det gick bra. Ibland var det verkligen så jag undrade vart vägen skulle ta vägen efter backen eller svängen eller något.

Nu sitter jag med en kopp te och inser att jag måste köpa nytt för nu är det slut verkligen! Det suger för på morgonen är en kopp te typ ett måste, men de får bli på jobbet imorn ist. Imorn jobbar jag från halv åtta eller kvart i åtta till en kommer runt 11-12 någon gång. Men jag ska väl inte tro för mkt på att jag kommer komma hem tidigt inte, det är säkert någon som inte kan komma eller något så jag blir kvar fast på någon annan avdelning. Inte för att det gör så mkt alltså haha ;)

Nu börjar fotbollen också ska halvkolla lite på den och sedan krypa ner och ladda inför morgondagen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0