12

12 dagar kvar....

Helt sjukt men sa ar det! Mandag och jag kanner mig mkt piggare och inte lika snorig sa blev morgonpromenad och nu har jag gjort kottbullar. Ska aven koka potatis och gora sas sa de blir en riktigt svensk maltid idag :) Uppskattas av alla i familjen ocksa sa! 

I lordagskvall fros jag massa sa rotade i resvaskan efter mina mysbrallor och en langarmad troja, tog aven pa mig strumpor och en filt. Fatta att det var kallt (20 grader). Men igar tittade solen fram igen efter en vecka i franvaro typ. Det var alltsa en skon dag igar med promenad med M och barnen pa morgonen och lek i lekparken. Hem kaka mat och pa kvallen promenad/joggingtur med M :)

Idag ar det teater och dans som galler sa fullt upp med aktiviteter for I men det tkr hon bara ar kul och det ar jag som gar med barnen till alla stallen! 

Ulla ringde forrut och imorn ska jag spela padel med henne och tva andra damer ;) Ska bli kul, men hoppas bara att de blir av man vet ju aldrig med barnen och allt haha. Haller iaf tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0