2 dagar

kvar har. Idag (torsdag) och imorn. Natten till lordagen kor R mig till flygplatsen. Kanns konstigt for nu har man borjat med hejda pussar som det ar har och kramar. Gick med I till skolan idag for att kunna saga hejda till nagra. 

Sovit daligt inatt da jag vaknat av att jag killat mig pa myggbetten? om det nu ar myggor, jag ar nog fan allergisk iaf for far stora marken som fan. Men det forsvinner det ocksa.

Ringde pappa och det har tydligen blivit andrade tider for flygning till Turkiet och grejer sa far vanta lite langre pa Landvetter men det gor inget! Tur det inte blev tidigare ju. Blir nog bra.

Kan inte fatta att jag ska traffa familjen och nagra slaktingar om bara nagra dagar. Har nu varit har i snart 5,5 manad. Blev mkt langre an vad vi bada hade planerat men det gor inget! 

Nu lite fix och styr! Sista inlagget nu antar jag. Sedan far ni val uppdatering nar jag kommer hem fran Turkiet 21 okt. 

Ha det bra! 
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Isabel Dahlkvist Erlando

Hej ! Kul berättelse om skillnaden mellan Sv-Spanien.
Vill dock kommentera dina funderingar kring trafikböter. Det är ännu knäppare än vad Du skrev. Det är såhär: Om Du får böter så skall du skynda dig till banken och betala -då får du rabatt med 50%. Man håller på att bygga upp system för att driva in böterna och detta är ett försök att få spanjorerna att överhuvudtaget betala sina böter. Om Du inte betalar så kommer Policia Local hem till dig.

2013-03-31 @ 15:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0