Harliga fredag

Fredagkvall och dagen har gatt sa grymt fort. R jobbar, M och barnen ar pa dans med I och jag har suttit ute och last lite tidningar i eftermiddagssolen och bara njutit. Atit for mkt paj och glass sa ska nu slanga pa mig traningskladerna och ga ut pa en kvallspromenad.


Ska bli skont, nar jag kommer hem fran den (tar ca 1 timma) blir det dusch och soffmys resten av kvallen. Det ar ju palomitas (popcorn) fredag idag och det kan man ju bara inte missa ;) Det basta med hela veckan tycker I att man far ata popcorn pa helgerna haha! 

Nytvattade sangklader sa forhoppningsvis ska jag sova grymt skont inatt ocksa och kanske kan sova lite langre an 09 imornbitti nar jag anda ar ledig? Men det aterstar att se, har kommit in i en rythm nu sa det ar inte latt att inte vakna nar kl ar mellan 8-9. 

I'm off! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0