In Sweden

Efter 6 månader befinner jag mig nu i Sverige igen och just nu försöker jag komma in i livet här hemma. Det är mkt mörkare, kallare och tråkigare än i Spanien men det funkar nog det med snart. Bara jag har något att göra så blir det nog bra. 

En semestervecka i Turkiet med familjen vilket var helt nice och kul :) Varmt och skönt! 

Nu sitter jag i kylan och fryser, fryser och fryser lite till. Tycker inte om att man hela tiden måste klä på sig så mkt kläder men så är det. 

Har varit hemma nu i tre dagar så hittills har jag inte gjort mer än att städat, plockat upp kläder, tvättat och träffat lite släktingar och liknande. 

Nu ska jag iväg till stugan och köra lite bil med farfar så jag kommer in i det igen och kan övningsköra lite med pappa så jag någon gång i framtiden har ett körkort i plånboken kanske. Vore inte helt fel känner jag ju! 

Bilder kommer, ha tålamod! 

Kommentarer
Postat av: maja

nu såg jag din kommentar :P hoppas kakan blir bra ;)

Svar: haha. Den blev skitgod och dt var ju superlätt :) Tack så mkt ju för hjälpen!
Sofia Berg

2012-10-26 @ 10:31:38
URL: http://maaia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0