Klantiga Sofia har halsat pa

Jag hatar nar man gor sig illa i onodan. Om man typ ska oppna nagot och rakar sla i fingret och nageln gar av det hatar jag. Eller om man rakar sal i foten i dorren aven att man har hur mkt utrymme som helst. Jag ar bast pa dessa klantiga saker och igar var det dags igen och denna gangen gjorde de riktigt ont ska jag lova er.

Skulle dra upp den grejen som ar for alla fonster har i Spanien och fastnar pa nagot vis med fingret mellan stalgrejen och snoret och rycker bort fingret och skriker till ut av bara den. Marker da att typ halva nagel hanger los och shit tankte jag inte en kort nagel och de andra langa. Sedan borjar det bloda och da borjar I nastan att grata och blir helt forstord typ. 

Jag bara det ar ingen fara, de gor bara sa jakla ont, tur det inte var du som gjorde det typ. Hon var helt lost verkligen hon och blod gar inte ihop haha. Jag hade grymt ont iaf och det pulserade i hela fingret. Holl de under kallt vatten och ville bara skrika men barnen var ju radda sa jag sa det ar ingen fara och bla bla. Sedan var jag ju tvungen att slita bort nageln och det var ju bara att ta i och shit pommes va jag skrek da. Det kandes kan jag lova er. 

Plaster har vi inte haft pa flera manader sa jag sket i det och duschade av barnen sa gott de gick och borjade med maten med en hand (vanstern saklart) svart men det gick. 

Nar R kom hem gick han ivag och kopt alkohol och plaster och rengjorde och plastrade om mig och det gor fortfarande ont nar jag bojer och stracker pa det och det ser for himla konstigt ut. Usch, detta ar sa typiskt mig. 

Har spelat padel idag med saklart var lite sa dar i borjan men de gick bra. Det var jag mot Ulla & Lisa (en mamma fran Australien) och till slut spelade jag hela planen och de var tva men jag fortsatte att vinna och till slut sager de att nu far du spela med vanster men ingen problem for mig. Jag spelade pa och vann men va jag har sprungit och svettats. 
 
Nu sitter jag nyduschad och ska inte gora allt for mkt innan det ar dags att hamta hem I fran skolan.

Lite uppdatering dar! haha. Jag har alltid varit klantig, ar klantig och kommer antagligen alltid att vara klantig. 

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0