Osregn

Efter att vi hamtat A gick vi till stranden for att leka i lekparken och efter ett tag borjade det aska och man kande att regnet var pa vag. Vi borjade ga hemat men redan efter nagra meter kom regnet och det var inga sma droppar kan jag saga er. Alla tog skydd utom jag som hade tva barn i vagnen vi sprang hem tog pa oss gummistovlar och lekte i regnet :)

Inte ofta det ar regn sa man blir glad nar det kommer och det ar ju bara vatten, varfor ar man sa "ta skydd" nar det regnar egentligen? ;)

Imorn har det ocksa sagt att det ska regna sa det aterstar att se va vi hittar pa imorn sista dagen, god mat ska vi ata iaf och god dricka :) Kommer bli kanoners tror jag! 

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med barnen och kaka popcorn. Skickade ivag R&M pa bio nu innan det blir stressigt for de i nagra veckor igen innan den nya tjejen kommer. 

Vi skulle gatt ut och kakat mat och festat idag M, jag och mammorna men en av mammorna kan inte for dottern har fatt diabetes sa vi stallde in det och det gor mig da inget. Kan ju inte saga att jag ar jattesugen pa att festa. 

Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0