Sista helgen

Fredag och herregud vilken natt!! Igar kvall lovade jag I att hon skulle fa sova hos mig och da skulle jag lasa saga och greja sa jag blev sa trott sa somnade sjalv innan henne med kladerna och allt. Vaknade sedan runt 01. A har verkligen inte velat sova inatt for vi hittade inte nappen igar och vilken natt. 

Vaknat hela tiden av att hon gratit och gnallt. Stackars M som varit uppe i stort sett hela natten. Tuff dag for henne pa jobbet sa idag bestamde jag mig for att stada vilket nu ar klart. Ska nu laga maten sa det ar klart och tankte aven gora en efterratt sa det ar lite gott har nar hon kommer hem fran jobbet :) Far se om den blir bra. 

Sista helgen ar pa ingang och den ska jag ta vara pa. Nasta fredag ar det tydligen ledigt har sa vi ska ut pa torsdag med mammorna har vi bestamt :)

Packade och testade grejer infor Turkietresan igar sa det ar jag klar med och slipper tanka pa mer. Inte mkt grejer jag ska ha med mig sa det ar skont :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0