Slutspurten

Mandag och ny vecka, den sista for mig i Spanien pa ett tag! 

Helgen har gatt fort och det var varit massa att gora. I lrodags akte jag med R och I till golfbanan och spelade golf och hade de bra nagra timmar. Detta resulterade i omma hander och traningsvark. Pa kvallen tog jag med A till lekparken och pa en runda nagra timmar.

Igar, sondag hade vi stadardag. Vi tog bort poolen och rengjorde terrassen som nu ar ren och frasch. Dock haller det inte i sig sa lange da det ar sa sjukt mkt damm och grejer i luften som lagger sig men men. Sedan at vi mat och slappade framfor en film innan M och jag gick ut pa en promenad. Hem fort och duscha och sedan ivag till en pub dar R och barnen var och kollade pa matchen Real Madid - Barcelona. Tur det slutade 2-2 sa de inte blev brak kanske haha ;)

Nu mandag och morgonpromanden ar gjord. Nu ska jag fixa lite och sedan ar det dags att borja med maten. Ikvall ar det teater och dans for I som galler sa denna dag kommer ocksa springa ivag.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0