Traning

Traning traning traning, fan alskar att jag kommit igang lite igen! Promenad i mandas, padel i tisdags, tennis igar och promenad idag. 

Igar skickade jag ivag M pa zumba da hon vill dansa och dansa sa jag tog barnen och hon gick och dansade och nar hon kom hem var hon svettig och glad och hade kopt traningskort :) Det tkr jag om! Har hon ocksa lite egentid om dagarna ibland! 

Idag akte jag med M bort till kopcentret for att ga darifran och hem. En annan runda an vad jag gor alla andra dagar ar ju kul ibland. Gick forbi decathlon pa vagen bara for jag skulle kopa med mig ett par shorts hem som jag alskar och tankte nar jag hittat ett par jag tkr om sa varfor inte kopa ett par till ? 

Nu sitter jag och kikar runt och grejar lite har ska forsoka hinna med att satta mig lite i solen innan det ar dags att hamta hem I. 

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0