Varmt och skont

Tisdag och jag var grymt seg nar jag vaknade men det var bara till att ga upp, dricka te och sedan fixa sig for padel. Cyklade bort och vi spelade i tva timmar i solen som stekte pa och svettigt blev det! Men det ar gott, har saknat solen nu nar den varit borta nagra dagar ;) Cyklade hem och duschade av mig lite snabbt.

Man ska tydligen inte duscha eller tvatta handerna eller nagot nu i vattnet for eftersom oversvamningen inte kan ta vagen nagonstans i byarna runt omkring oss sa har de sett pa filtret att vattnet nu ar smutsigt sa det ar inte bra tydligen. Men det kan val inte va sa farligt kanner jag? Man maste ju duscha, annars blir det val klorvatten fran poolen da ;P

Sag pa nyheterna igar fran Purias, herregud, det ar som ett hav mitt bland alla hus och allt. Det ar sjukt mkt vatten och de vet inte riktigt hur de ska fa bort det heller men men. 

Nu ar maten i ugnen och jag slappar innan det ar hall igang. 

Imorn vantar mer padel och liknande formiddag som denna :) Nice! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0