.

Irriterande smaflugor fanns det gott om pa stranden idag kan jag lova er. Fyfan va arg jag var dar ett tag. De skulle hela tiden va pa en och gick omkring sa de killas pa hela kroppen och sa slar man bort dom och sa kommer de tillbaka direkt efter. Usch! 

Tog mig iaf ett snabbt dopp, borjar bli kallt nu men skont iaf nar man val varit i ett tag. Annars satt jag och lyssnade pa musik och bara tog det lugnt. 

Nu sitter jag nyduschad i ett nystadat hem och senare ska jag sova i min nytvattade sang :) Hur underbart som helst!! 

Blir en lugn kvall. Hade tankt ta mig en svang genom staden men orkar inte kanner jag sa intar soffan senare och kollar pa nagot. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0