Bebismys

Torsdag och jag ar som sagt hemma med sjuk bebis idag. Ar inte hundra jag heller da jag igar kvall fick en down med halsont, snor och slo. Vaknade idag och madde battre men har fortfarande grymt ont i halsen. Darfor kommer denna dag inte ga i manga knop. 

A och jag ligger i soffan och ar inne pa forsta filmen men fler lar de bli for hon ar sloare an sloast typ. Stackarn vaknade igar kvall och KOKADE har aldrig kant en sa varm bebis alltsa, la mig med henne ute och kylde ner henne lite. 

Vi hamtar I sedan och hon aker med till poolen under eftermiddagen men jag och lillan stannar nog har, onodigt att gora det varre med poolbad kanner jag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0