Dansa men inte pausa

Dansa pausa dansa pausa

Herregud vilken lordagskvall det blev! Borjade med att ga bort till kopcentret for att kolla i affarerna eftersom jag fick presentkort och det fanns sa mkt fint sa fick med mig lite saker hem. Kanns gott!! Det ar inte ofta M och jag ar sjalva utan barnen sa maste ta vara pa den tiden!

Nar M slutade gick jag och vantade pa henne och sa akte vi mot den mexicanska restaurangen for att kaka jattegod mat! Borjade med varsin margarita, fortsatte med ol och till efterratt varsin tequila. Matta och belatna drog vi oss efter det runt 00 mot Samoa for annu en drink. 
 
Tidigt i Spanien sa inte sa mkt folk sa vi satt och snackade och blev trotta och bestamde oss nastan for att ga hem men gick in ist dar musiken var pa G och borjade dansa lite smatt. Efter ett tag droppade folket in och det blev ett valdigt hall igang.

Jag upp och ner hos DJ:n for att onska latar och vi dansade och verkligen agde dansgolvet. Det var vi tva och till slut stod alla killar langst kanterna och bara tittade och dromde sig bort typ. Det var galet, det later stort men det ar sant! Vi dansade konstant fran 00.45-03.45.

Nar Loreen kom blev vi galna och da fattad hela stallet att vi var svenskar efter att DJ:n ropat ut det! haha. Sa kul hade vi och tur jag hade med mig M. Det blev mkt groggar och shotar. Finns ju inget stopp nar man gar ut sa och alla bjuder! 
 
Till slut drog M med mig mot bilen och vi akte hem. Somnade pa en gang och igar var ingen rolig dag. Smabakis och helt slut. Badade i poolen hos Ulla pa kvallen och det var det basta pa hela dagen! Kallt vatten hahah ;)
 
Nu sitter jag har med varsta nackvarken men kanner att det ar sa vart att ha ont efter den harliga kvallen. Tack och hej for mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0