Det ar helt enkelt inte meningen

att jag ska spela padel med Yolanda. Vi skulle spelat forra torsdagen men da vaknade A med feber och var jattedalig. Imorse var jag pigg och hoppade upp ur sangen ikladd traningskladerna. Nar jag kommer in i koket sager M att A har feber och varsting hostan och kan inte ga till dagis.

Fan va surt, ni fattar inte hur jobbigt men det ar riktigt irriterande bara for jag ALSKAR padel verkligen. Men men. Far se om vi lyckas nasta torsdag kanske. Jag vill verkligen! 

Blir alltsa en dag hemma idag igen. Men ska forsoka fa lite gjort iaf. Maste ivag till affaren och handa lite grejer som fattas till maten. Tankte testa nagot nytt idag och sa ska jag lamna lite klader och greja. Lillan far helt enkelt hanga med pa ett horn dar i vagnen! 

Lite molnigt idag ocksa, typ fjarde dagen i rad, vilket vi tycker om aven att det ar grymt ackligt varmt. Men hoppas pa solsken i helgen sa jag kan ligga pa stranden! Utan sol fyra dagar och jag ar blekare an blekast. Det ar sjukt hur fort fargen forsvinner. I helgen var jag verkligen brun alltsa men inte nu! 

I´m off!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0