En dag i lugnt tempo

Snart har denna dagen sprungit forbi och jag har inte gjort en enda vettig sak! Suttit har eller i soffan da A varit sa seg hela dagen och inte velat gora eller ata nagot. Bara sitta i soffan och titta rakt fram om inte tv:n ar pa. Stackarn kokar av feber annu en gang. For angra timmar sedan var hon feberfri men nu har den stigit igen och hon kokar!

Hon har iaf lart sig nu att hon maste ta medicin sa hon blir battre sa nu oppnar hon munnen utan att man slipper trycka upp munnen och allt kommer ut lika snabbt. 

Ska joina henne i soffan nu, vet ju att jag kommer bli smittad da jag har ont i halsen sa skulle inte forvana mig om det ar min tur att ligga med feber i helgen eller nagot. Har har jag varldens samsta imunforsvar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0