Ett ar aldre

Jaha, da var det 7 september igen och det var dags att bli ytterligare ett ar aldre. Denna gang hela 22. Men passar pa att gratta min farfar ocksa som fyller 71 idag :) Stort grattis till dig :)

Blev ryckt i oronen 22 ggr i morse av R & M, man gor tydligen sa har haha ;) Och en gosig kram av lillan men storan som ar i sin varld ar helt lost sa henne har jag inte fatt hora nagot av an. Kommer val senare i eftermiddag/kvall nar vi ska ata paj och presentoppning haha ;)

Snart kommer I:s kompis hit for att leka lite och jag ska bara slappa i solen har jag tankt. Mat finns det kvar sedan igar sa slipper laga mat, det enda jag ska gora ar pajen och det gar pa 20 min typ. Far se va som hander ikvall. 

Har hort att det ar lite planer pa att M och jag ska ut imorn efter hon slutat jobba och kaka och ta nagra drinkar och dansa typ. Vore trevligt sa far se va som hander. Blir en bra dag hur eller hur.
 
Och alla ni som grattat mig hittills, tack sa jattemkt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0