Fettofinger & ogonkill

Ar vad jag har nu! Igar kvall/natt satt R och jag och kollade (eller jag kollade, han sov mest) pa andra filmen i Sagan om ringen och jag kande mig inte ett dugg trott pa hela tiden sa jag satt pigg som jag vet inte vad. 02.13 var filmen klar och da blev de sangen. Vaknade av skrikande barn 07.30 och kunde inte somna om. Darfor jag varit grymt trott idag ju. Darfor jag hallt mig igang med stadning av barnens rum och tvattning av sangklader. 

Nu tillbaka till rubriken. Pa kvallarna ar det massa mygg och eftersom vi har oppet kommer de in till oss och biter oss de javlarna. I morse nar jag vaknade killade det loss pa foten och handen. Far pa konstiga stallen och har lyckats fatt pa ringfingret sa det ar asatjockt nu ser jag ju.

Aven lyckats fa ett ikvall pa lillfingret kanns det som for de killar som fan. Eller kanske det bara smittats lite eftersom det ar sa nara ringfingret och de nuddar varandra ibland? ;)

Fragan ar om det bara ar ett eller om det ar tva for det ar stort och killar som aldrig forr. Svart att lata bli. Ska darfor nu resa mig och ta en isbit, brukar hjalpa for mig! Har aven ett eller tva stycken mitt pa handen sa en kulle upp dar ocksa. Snyggt ju!! :) NOT!! 

Pa tal om att lata bli att killa. Det ar hur svart som helst och det vet jag att manga haller med om. Har allergi nu med mot lite allt mojligt och da killar det i ogonen och om man borjar kan man ju inte sluta och varfor borjar jag da nar jag vet att jag efter nagra kill kommer se ut som hej kom och hjalp mig i ogonen. Rodsprangda, uppsvullna & irriterande! 

Aja, kul och intressant inlagg. Visar det pa att jag inte har mkt for mig ikvall kanske ;) Godnatt Sverige! Vi i Spanien gar inte och lagger oss an ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0