Forsta gangen

Forsta dagen i skolan och det ar skont att va sjalv pa formiddagarna nu sa man far lite gjort. Idag har jag stadat, tvattat och lagat mat. Sedan var kl 13 och det var dags att hamta I. Slappat pa rummet med musiken i oronen och kvallen spenderade vi pa stranden. Nu sover de bada tva och jag vantar pa foraldrarna att det ska komma hem. 

Imorn blir det traning pa morgonen och pa kvallen kanske ett poolbesok om det ar fint vader (och varfor skulle det inte vara det?) 


Pa tal om ingenting sa var det forsta gangen jag hade pa mig jeans sedan jag kom hit 5 maj i lordagskvall/natt nar vi var ute och det var perfekt. Fros inte och svettades inte! 

Det var aven forsta gangen jag fros riktigt mkt igar kvall nar vi satt och kollade pa tv. Stangde dorren och gosade ner mig under en filt. Det var lange sedan. Ar aven lite kyligare pa natterna nu sa man kan ha pa sig t-shirt och gosa ner sig under lakanet. 

Ville bara sig det! Nu intar jag soffan. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0