Harliga lordag

Att ga upp 08.55 en lordagmorgon har inte hant pa hur lange som helst men jag kunde inte sova langre sa det ar val lika bra att ga upp och gora nagon nytta. En persika och jag gav mig ut pa en morgonpromenad. Lagom skont innan solen gatt upp. 

Hem och duschade och at en god frukost :) Nu ska jag packa ner bok, musik, frukt, vatten och solstol och bege mig till min favvoplats: stranden! 

Efter en vecka och vi har inte suttit i solen nagot alls (eftersom det knappt varit nagon) sa ska de bli sa skont att bara sitta dar, hora vagorna och ha de bra. 

Har aven kopt sa jag tankte lyxa till det och kaka tacos idag. Kunde inte halla mig tills jag kommer till Sverige, sa fatta hur gott det ska bli. Har inte atit det pa 5 manader typ. 

Aja, ni fattar att min dag kommer bli toppen. Nu sticker jag! Ha de bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0