Hemresa bokad

13 okt 06.55 mina vanner flyger jag mot Goteborg city airport. Tar darifran flygbuss till Goteborg, Landvetter och moter upp familjen for att sedan flyga vidare till Turkiet, Side for en veckas semester. Hemma igen i Vimmerby 21 okt med andra ord sa nu vet ni. Lite mer an en manad kvar bara sedan ar jag hemma pa svenska mark igen ett tag. 

Jag vet att manga tanker herregud va konstig hon ar. haha. Lite kul tkr jag! Dock kommer jag val inte tycka det ar sa himla varmt i Turkiet med det funkar. Ska bli skont iaf :)

Idag var vi pa standen en svang i morse iaf och det var underbart. Klart vatten och hur skont som helst. Det gillade vi! 

Nu ska jag ut pa en promenad/loprunda! Far se va jag kanner for nar jag gar dar ute. Ville bara uppdatera alla oroliga sjalar dar ute som fragar dagligen nar jag kommer hem.

21 okt kan ni se mig igen!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0