Hopp i plurret

Torsdag och imorse akte I och jag med M till Lluna (en kompis till I), hem till dem for att ata frukost pa deras underbara balkong som har utsikt over hela havet och skithaftigt lagenhet. Efter en timma dar drog vi ner till deras pool for sol och bad.

Efter ett tag kom ytterligare en kompis i ganget och vi var nagra stycken dar och badade och hade de bra. Hur skont som helst utan bebisarna ;) Da kan man verkligen slappna av. Vi vuxna ser verkligen fram emot att skolan borjar pa mandag sa man kan fa lite egentid och saker gjorda typ haha. 

Efter nagra timmar dar, hamtade vi hem A och sedan hem och laga mat och efter det badade jag i poolen har hemma och nu maste M jobba kvallen ocksa sa en dag full med jobb fran 09-22.30. Men de gor da inget. Filmtajm nu och senare nar solen gatt ner drar vi till lekparken en svang tankte jag.

Imorn ar dagen med stort D och I ar mer uppspelt an jag och det ar inget ovanligt haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0