Hosten ar kommen

I natt vaknade jag runt 04 av att det blaste som fan! Helt stort, typ storm verkligen! Igar borjade de blasa i norra Spanien och nerat sa inte sa konstigt att de kom hit. De sa igar pa tv:n att de hade blast 100km/h pa ett stalle igar. Det marktes i morse nar man vaknade och alla leksaker och allt lag slangt over hela terrassen. 

Barnen fick kla pa sig tights, langtroja och converse idag. Det ar forsta dagen de bar de till skolan pa lange. Nu ar hosten har och det ar skont tkr vi allt.

Idag en slappdag! Ska inte trana idag da jag gjort det varje dag, behover vildag ocksa och idag ar en sadan dag. Har varit och handlat till maten. Ska hamta hem barnen om dryga timman och funderar pa att hoppa in i duschen innan det! Ikvall ar det dans for I som galler sa far denna kvall att ga ocksa. 

Nu intar jag duschen tror jag! Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0