Konstig kansla

Igar kvall var jag ute och gick med M och da sa hon att hon hade hittat en ny aupair hon ska ringa och prata med idag for att se om hon ska komma ner. Kandes sa kosntigt att nagon annan tjej ska komma hit och bo hos "min" familj. Nej, men hon sa sa nu far du inte angra dig. Visst jag skulle kunna tanka mig att stanna men nej nu har jag gjort mitt har. Dags for andra aventyr. 

Blir det som jag tankt ar det inte langt kvar tills jag ska hit och halsa pa dom sa det blir nog bra. Vanner for livet har jag verkligen fatt! 
 
Det kuliga ar att tjejen som kanske ska komma hit efter mig isf heter Sofie haha ;) 

Idag borjade A pa dagis iaf men bara en lite stund for att vanja sig lite vid det igen sa nu sitter vi har hemma och leker och snart dags att satta igang med maten. 

I eftermiddag blir de fullt hus da jag bjudit in mammorna med barnen sa barnen kan leka. Kommer tre st kanske sex hit sa full hall igang. Men de ar trevligt :) 

Nu ska jag rora pa mig! Hemkomsten narmar sig med stormsteg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0