Krasslig

Fredag, nej det ar ju fan lordag. Brollopet blev flyttat tills idag eftersom att Spanien inte ar vana vid regn sa blir det oversvamning sa fort det regnar ordentligt. Det blev dodsfall, forsvinnande, vagarna gick sonder och liknande igar och det visar de pa tv:n hela tiden nu.

Hade detta regn varit i Sverige hade det inte varit nagot prat om alls kan jag lova er. Men men sa ar det! Inget allvarligt har dar vi bor sa ni kan va lugna dar hemma.

Foraldrarna ar alltsa pa brollop just nu, jag sitter har och har gjort ett bra tag. Snackade med pappa, helene och farmor och farfar pa skype forrut och nu sitter jag och letar runt info och massa om mitt aventyr!

A sover och I ligger i soffan och kollar barnprogram. Ska forsoka komma i sang tidigt idag da jag ar helt slut i kroppen. Denna vecka har jag nastan inte tranat alls. Det suger och kommer suga i kroppen imorn eller pa mandag nar jag ger mig ut for en promenad till att borja med. 

Smakrasslig hela veckan med forkylning, huvudvark, slohet och daligt vader som gor en seg. Men nu ar det exakt tva veckor kvar sa nu javlar ska jag ta vara pa den tiden som ar kvar. Kommer ga sjukt fort.

Mkt rolgit ska hinnas med hoppas jag. Vi ska forsoka fa in en avskedsutgang jag och mammorna, en repris fran forra utgangen tjatar de om. Avskedsmiddag med familjen ska ocksa forsokas fa in och ovriga roliga saker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0