Mitt huvud exploderar

I fredags kvall skypeade jag med pappa och Helene och efter det har min hjarna fatt arbeta kan jag lova er. Herregud, har suttit och tankt, funderat och letat runt pa internet som en idiot efter allt och ingenting. Nar jag har suttit pa stranden och tittat ut pa havet har jag tankt. Vad ar det jag vill gora? Ska jag gora sa eller ska jag gora sa? Sjalv eller med en kompis? Dit eller dit? vad ska man tanka pa? och 1000000 fragor till som ilar omkring hos mig just nu. 

Men sager inte att detta ar nagot daligt for det ar det verkligen inte! Kan nog bli riktigt bra skulle jag tro. Nu ska jag passa pa att njuta av mina tre veckor som ar kvar har. 1 manad till med sol har jag innan jag landar i Sverige for kyla ett tag. Brr... 

Nu ska jag forsoka komma in i min bok igen som jag inte last pa ett tag och koppla bort allt annat och njuta av tystnaden och lugnet innan familjen kommer hem igen. 
 
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0