Regn

Torsdag och det var lite blott pa backen nar jag vaknade och da blir vi alla glada :) I var overlycklig och skulle ha pa sig regnjacka och nya gummistovlarna som de tog med fran Sverige. Vet inte varfor egentligen da det verkligen inte regnar har men men.

Ar inne i en period da jag inte kanner for att trana och det suger! Imorn ska jag iaf spela padel sa de blir en promenad dit och spela lite iaf det ar skont. Far se om jag kommer igang efter det igen.

Ar inte hundra procent heller. Igar lag jag i soffan fran 19-23. Helt slut och snorig och dan, battre idag men men. 

Nu ska jag kopa grejerna som fattas till maten. Ska gora min favvoratt som M brukar gora med fisk sa far se om jag lyckas fa samma smak. Sakert inte men men har receptet nu iaf sa jag kan gora hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0