Sand mellan tarna

Det ar grymt varmt har i Spanien nu igen och det ar underbart! Tog mitt pick och pack och gick ner till stranden for lite ensamtid och dar jag har nu varit. Det ar sa skont och jag kanner mig verkligen sa avslappnad nar jag kan ligga sjalv, lasa en bok eller lyssna pa musik, titta pa havet och hora vagorna. Hur underbart ar det inte liksom?? Idag ar det dessutom KLARBLA himmel, inte ett moln.

Pa vagen hem stottet jag pa en i I:s klass och hennes mamma sa jag satte mig med dom pa ett cafe och babblade lite innan jag gick hem. Ska snart satta igang med maten. 

Familjen har akt ivag. Vet inte riktigt var men sag har pa datorn att det var uppe en sida om nagon slags djurpark eller liknande i Almeria. Gor val inget att jag inte foljde med da. Hade mest varit radd antar jag ;)


Nu mat och sedan ska jag slappa lite och ikvall blir det promenad och sedan ar det dags att sova for att vakna upp och det ar annu en ny vecka. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0