Snurrigt

Lordag och jag har sovit hur skont som helst inatt. Sa skont att jag har tagit av mig ringen i somnen for nar jag vaknade kande jag att nagot saknades och nar jag reste mig upp lag ringen dar. Konstigt verkligen men men. 

Har suttit pa mitt rum hela formiddagen och varit sjalv och last ut boken jag borjade med for nagra dagar sedan. Har kant mig lite snurrig/yr idag nar jag rest mig upp sa har bara kant for att va sjalv och i min egna varld ett tag. Nu efter maten har jag borjat jobba och jobbar tills 22.30 ikvall da M kommer hem fran jobbet. 
 
An sa lange ar det lugnt da A sover och I sitter och kollar pa film. Far se va vi hittar pa senare, kanske ska ta med barnen till stranden eller ferian om jag orkar ga dit. Det ar ju verkligen sa kul tycker dom sa varfor inte liksom. 
 
Hade mer an garna varit hemma i Sverige just idag da det vankas kraftskiva med slakten i Rumskulla nu om 30 min men nu ar det sa att det inte funkar sa ni fa ha de sa kul utan mig och sa far vi dra ihop nagot nar jag kommer hem. :)
 
Ha en fortsatt bra lordag for det ska jag ha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0