Storm & regn

Fredag och padel inbokat. Vaknar och det duggregnade lite och var kolsvart pa himlen. Men de blev battre och nar jag gick ut for att hamta cykeln blaste det lite, okej, ganska sa mkt. Cyklade bort till andra sidan av Aguilas (ca 15-20min) i motvind. Nar jag val var framme har jag nastan kramp i laren sa mkt har jag tagit i for att komma framat.

Ringer U och da sager hon: Jag trodde inte du skulle komma, har har det ost ner regn hela morgonen och blaser storm. Jo tack jag kande det, det var skilland dar bort och har dar vi bor kan jag lova er. Trampade med andra ord hemat igen. Val hemma borjade det regna lite mer har ocksa. Nu blaser det och regnar det massa.

Skont sa man kan sitta inne och kolla pa film men inte sa kul nar man ska ut sedan och hamta barnen och allt. Jag skickade hem min regnjacka men har lanat M:s nu sa det blir bra. Tur barnen ar utrustade med gummistovlar och regnjacka idag! 

M & R ska ivag pa brollop ikvall sa efter dansen ar det jag och barnen som har myskvall med filmer och popcorn :)

Nu ska jag fortsatta se Sagan om ringen. Gillade inte den forsta filmen sa har inte sett de andra heller men nu har jag bestamt mig for att se alla, kommer sakert gilla dom nu!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0