Tisdag

Det ar iaf host pa morgonen innan solen ar framme da blir det skapligt varmt igen. Igar kom I hem och hade varit sa varm i skolan sa hon och de kan jag tro nar jag sag henne. Stackarn, slangde fram ett par shorts och ett linne som hon hoppade i direkt. 

Hade lite egentid med A igar nar I va pa dansen och vi gick omkring i stan och pa stranden och lekte i lekparken och hon skulle absolut inte sitta i vagnen sa hon gick hela tiden. :)

Imorse vaknade jag av A som lag i sangen och skrev mama, papa hur lange som helst innan de vaknade och sedan var det fullrulle har hemma. Jag orkade inte ga upp, somnade om och vaknade halv tio ist. Skont med lite sovmorgon ibland. 

Orkar inte ge mig ut och springa sa de far bli senare ikvall isf. Hoppas iaf pa padel imorn med Ulla. Far se om hon ringer idag! 

Nu ska jag kolla vad jag ska laga for mat idag och sedan ska jag satta mig ute vid poolen for solen skiner och himlen ar bla idag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0