Bastu- och tacokväll

Om ca en timma kommer tre brudar till mig och vi ska basta (ska bli så skönt för jag fryser) och efter det är det tacos som står på schemat och sedan fortsätter kvällen i soffan framför Melodifestivalen! Och så ska jag se premiären av Pluras kök Spanien som jag hoppas är bra! 

Ska bli kul och trevligt att öppna en cider/öl/vin eller något och sätta sig i bastun och bara skvallra och snacka en himla massa!! :) Känner på mig att denna kvällen kommer bli toppengreat! =)

Suttit och kollat på en grymt bra film nu Cocktail. Somnade nästan sista minutrarna så funderar på om jag ska siesta lite nu medans brasan är tänd. Känner mig trött och sliten! Inte sovit så mkt i natt ju! 

Imorn laddar vi fotboll iaf!! VIF- HFK två matcher! 

Random bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0