Göteborg

Vet inte vart jag ska börja. I onsdagsmorse körde jag upp. Trodde jag skulle va sjukt nervös så det skulle gå dåligt men var typ inte nervös alls och det gick galant :) Körkortet är nu mitt! Hur underbar känsla som helst måste jag säga er! :)

Amanda och jag styrde saaben mot Gbg för en natt på hotell, lite shopping och lunch med M och barnen som är hemma på besök i Sverige. 

Hotell var superfint och hur mysigt som helst :) där trivdes vi så det heter duga! Hotellfrukosten var helt underbart god den också. Shopping blev det både lite inne i Nordstan men mest i Kungsbacka på Kungsmässan :) 

Torsdagen lunchade vi med Spanienfamiljen och hur kul tror ni inte det var att träffa dom igen?? Helt fantastiskt :) Går inte bli annat än glad när man ser de små liven! Martinas mamma var även med så kul att träffa henne igen!! Vi umgicks ungefär i tre timmar och det var inte kul när vi skulle åka därifrån men förhoppningsvis tar det sin semester på Mallorca i sommar så vi kan ses lite. Om inte så ses vi väl inte förrän runt jul om jag åker ner och firar nyår där igen kanske eller vad som kan hända. 

Jag behövde inget speciellt men hittade lite mysiga stickade tröjor, linnen och en typ av jacka på Zara! kul kul. Inte lika kul när jag vet at man bara får ha med sig 20 kg till Mallis och man ska va borta i sju månader. Men det får lösa sig på något sätt haha. 

Toppendagar har vi haft iaf och nu är det helg sedan tar jag mig en tripp igen!! På söndag flyger jag nämligen till Umeå för att hälsa på bästa Deb :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0