Nattgäster

Vann tennisen igår :) bara så ni vet liksom, att vi va bäst. haha. Nej, men de va kul att spela och så också! Kalaset höll på väldigt länge, vi va inte hemma förrän 00.40 typ och då slocknade jag direkt. Pappa och Helene har sovit här så har haft nattgäster och det är väl alltid trevligt med lite besök ibland. Vi har varit och handlat och mest suttit i soffan och latat oss, trötta idag!! Men annars har det bara varit bra. 

Vaknade runt 09 idag och satte mig och kollade på Dirty dancing. Har varit borta o ishallen några timmar på eftermiddagen med faster. Kusin har spelat och de vann med 12-1 har jag för mig om.

En varm dusch och nu sitter jag i one piecen, har precis ätit middag och läser på körkortsteorin. Imorn är de riskettan som gäller 9-13. Nu lite mer plugg innan jag ska kolla lite på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0