Noll koll

Här sitter jag och har hela helgen varit inställd på att jag börjar måndagmorgonen med n körlektion kl 08. Men nu när jag sitter och skriver in lite jobbtider och andra grejer i almanackan ser jag att så är det inte alls. Och när jag tänker efter så ringde de och vi bytte den tiden så jag kör inte förrän 15.20. Det var ju tur jag såg det idag!! 

Hade planerat in morgonpromenad med Micka också efter det men nu är det så att jag kommer inte ställa min kl utan jag sover tills jag vaknar eller om jobbet ringer och väcker mig. Får se om jag sover lite längre än åtta kanske. Det händer ju inte för ofta alltså. 

Aja, ville typ bara skriva det för er som undrar liksom ;) Hårdträning på kvällen iaf och den är jag redan laddad till! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0