Ny vecka

och jag är så himla trött idag!! Gäspat konstant hela dagen. Men helgen har gått i ett och igår åkte jag bil 17.30-22.30 till Skavsta och tillbaka så inte så konstigt kanske. Somnade sent och gick upp tidigt för att traska till jobbet. 07.30-11.30 stod på schemat men när jag kom dit blev det ändrat så jag bytte avdelning efter några timmar och jobbade till 16 ist. 

Gick direkt ner till Julia för idag var det hon som bjöd mig och pappa på mat. Hem och in i duschen och nu har jag hoppat i one piecen och ska sätta mig i soffan och kolla på serier, filmer eller vad som helst resten av kvällen! så länge som jag orkar hålla mig vaken. Helt slutkörd verkligen och då har veckan bara börjat haha! 

Hoppar med andra ord träningen idag men känner att jag har inte någon ork för den ändå så varför gå dit när man känner att man inte kommer orka med den iaf?! Känns onödigt! Bättre att ladda inför morgondagens träning! 

Körlektion 07 imorn och jobb 08-15

Tack och hej leverpastej, nu soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0