Träning träning träning

Herregud, vad blött, halt, kallt och jävligt det var på träningen idag. Två timmar med nästan bara löpning och styrka men överlevde det också men det känns nu. Efter ett tag i soffan är det svårt att resa sig upp kan jag lova men det är en skön känsla.

Fick hoppa in och jobba några timmar på fm idag de ringde och väckte mig men det är gött : ) Har även kört en körlektion som gick bra men vad svårt det är, lite åt sidan i fel spår och det är kört typ, då åker man rätt in i bilarna som står parkerade eller vad som helst.

Precis kollat Top model så nu ska jag krypa ner i sängen. Har hunnit lugna ner mig lite mer än en timma nu så ska nog kunna somna rätt så snart..
 
Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0