Umeå

Hallå där alla där hemma i lilla Vimmerby!! Hörde ni också fått se solen titta fram lite. Här uppe har vi också haft sol och fint väder. ag njuter av varje sekund och har det så bra!! 

Idag har jag träffat Malin som jag träffade på barskolan, vi har bara snackat en massa och haft de trevligt :) Nu sitter jag hemma hos Deb, hon har skola hela dagen idag så är hemma om någon timme typ och då ska vi äta mat och bara va antar jag!! Sista kvällen för imornbitti åker jag hemåt igen.

Dessa dagar har gått fort men så kul jag har haft och allt :) Detta måste göras om! 

Tänkte bara ge er ett tecken på att jag lever! Hemma imornkväll någon gång eller fredagmorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0