Back in Sweden

efter ca två veckor är jag på svensk mark igen och vad ska jag säga mer än att det är kallt?? Efter n 17 timmar lång resa med buss, flyg och allt var jag inatt 01.35 framme i Jkpg där Micka stod och väntade på mig. Sov där och idag har vi softat runt på stan och bara varit. 

Nu är jag hemma i Vimmerby igen och har parkerat mig i soffan och kommer inte röra mig mer idag, somna snart så det ska bli skönt att sova. 

I Spanien har det varit superbra, varmt och skönt, solen har fått lysa på mig bleka hy och det har bara varit så underbart. Kvällarna och nätterna har dock varit hemska haha. Nej men hur kalla som helst. Men vad kul och trevligt vi har haft det :) denna underbara familj är ju bara för bra!! 

Barnen blev så glada när de hörde mig när jag kom, de kom springande mot mig båda två och det har varit lek och bus under dagarna. Ätit god mat, shoppat, tränat, spelat padel, träffat de andra mammorna och alla de andra. Toppen helt enkelt :)

Behövde sol och semester så nu är jag förhoppningsvis nyladdad med massa krafter inför körkort och jobb och allt som man måste styra med när man är tillbaka i verkligheten! 

Nu ska jag gosa ner mig i soffan med tofflor, morgonrock, brasan tänd och en kopp te! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0