Effektiv förmiddag

Kl är ett och herregud vad grejer jag hunnit med denna morgon. Gick upp 05.45 käkade frukost och tog på mig träningskläder. I med musiken i öronen och jag traskade ner till körskolan för att köra en timma. Klar till åtta och då började jag röra mig mot Conny för att gå en promenad med honom. 

Hem, in i duschen och slänga i mig ytterligare lite käk och sedan körde jag ut till stugan med farfar. Där släppte jag av honom så han kunde skotta lite och jag åkte fram och tillbaka och backade och hade mig. Kul kul! 

Sedan åkte vi en sväng runt Djursdala och vidare, tog med sängen hem som ska upp till Julias gamla rum men som jag nu har ställt framför brasan för att ha en liten egen myshörna där jag kan sitta och läsa och så. Det har jag velat länge och nu har jag en säng och då bestämde jag att den skulle stå där. Ser ju lite kul ut och så men va fan det är ju typ bara jag som är här iaf så det spelar ju ingen roll. 

Nu är maten klar så jag bara kan käka när jag vill och känner för de. Träningsvärken känner jag lite idag men kommer bli mkt mer imorn det vet jag. Träning ikväll igen 20-21.45. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0