Effektiv morgon

Hur skönt är det inte när man vid kl 09.15 har gått en timmes lång morgonpromenad i kylan, duschat och käkat god frukost?? Helt underbart säger jag!! Får man ut mkt av dagen! Har varit väldigt duktig med detta sedan jag kom hem och det ska jag försöka fortsätta med så länge som möjligt nu.

Har även hunnit med att tvätta en maskin och andra är på G nu. Har fortfarande lite plock och styr jag ska greja med här hemma idag så får se hur det går. Blir även körkortsplugg. Ska köra imorn och det var nästan en månad sedan sist så får se om jag kör lite idag kanske eller inte. Är ju så himla halt ute så det kan nog gå hur som helst ;)

Idag ska jag göra mig en god sallad till lunch har jag tänkt :) Ser jag fram emot, ska bli sååå gott :) Lite grejer som saknas som jag dock gärna hade haft i men får se om jag orkar gå och handla eller inte. Om inte får de blir till helgen kanske. 

Nu ska jag slappa lite i soffan bara för att jag kan liksom! Ha en bra onsdag! Själv ska jag försöka få till ett skype samtal med Spanien! 

Adios! 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Härligt med morgonpromend , då är man pigg och vaken och redo för dagen:) Kram/Cornelia

Svar: Ja eller hur det är verkligen hur skönt som helst :)
Sofia Berg

2013-01-16 @ 10:43:10
URL: http://www.connis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0