Fredag

Fredagmorgon och jag va som vanligt uppe med tuppen. Ingen sovmorgon här inte. Satt och väntade på att kl skulle bli nio så jag kunde få gå min morgonrunda, denna gång hade jag sällskap av Terese :) Mkt trevligt!! Jag älskar att gå själv men ibland vissa dagar är det kul med sällskap så man kan babbla av sig lite!! 

Efter det satte jag mig och ringde till Ida och sedan slängde jag in en plåt med knäckebröd till mormor och efter det kollade jag på film. Julia kom förbi hämtade bilen och vi åkte bort till mormor en sväng där det väntade käk och goda grejer! Nyss hemkommen och ska fixa och styra lite innan jag intar soffan.

Ha en bra helg hörrni!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0