Helg

Då var det helg igen, i fredags var jag med fam. Ståhl/Hennestig och käkade asgod mat på Sweet chili och efter det åkte vi hem och kollade på film, Skyfall! Igår åkte jag med dem till Lkpg för lite shopping. 

Fick med mig två sköna tröjor hem från Bikbok. :) Annars strosade vi bara omkring och hade de trevligt!! Hem till dem när vi kom till Vimmerby igen och fixaade fruktsallad och pannacotta innan vi intog soffan och kollade Stjärnorna på slottet följt av The impossible. Filmen om tsunamin i Thailand. Hemsk men bra! 

Idag söndag har jag tvättat och grejat på morgonen och nu har jag precis kommit hem från stan. Har varit på royal med Sara och Louise och snackat en himla massa om allt och ingenting. :) Supertrevligt! 

Ska nu slå en pling till Ida och sedan Deb har jag tänkt :) Prata lite till och om 45 min ska jag träffa Micka vi ska ut och promenera en sväng :)

Bra helg med andra ord. Nu laddar jag inför en ny vecka med nya körlektioner och lite jobb. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0